Chibbe=Chips

Ringde nyss Lasse och bad han köpa med sig en påse saltade chips till mig som nästan precis anlände vid min sida. Mmmm. Gott. Igår kom Sanne hem till mig och vi hann knappt in förrän Lasse ringde och behövde flytthjälp. Kvinnor gör ju sånt så jag mamma och Sanne for iväg lika snabbt för att hjälpa till. Efter två timmar typ var vi färdiga med allt bärande i denna trappa, som tur är bor Brita på första våningen vilket var oerhört smidigt. Brita har nu flyttat från Örebro ner till Skåneland närmare bestämt Landskrona. När vi var hemma var det dags för oss att äta och fixa oss inför festen i Asmundtorp. Sedan fick vi skjuts dit och kunde börja dansa och träffa alla människor. Det var en rolig kväll men som tyvärr slutade med lite bråk mellan några på slutet så hela stämningen blev stel efteråt och de flesta drog hem.
Vi skulle ta kvällens första bild men jag hade lyckats zooma, detta blev resultatet ;)
Pose pose pose. Det är det enda vi gör. Stå ut! :P
Härlig bild anser jag.
Ballaste frisyren på länge hade Bettys bror
Pose sa jag..
HAHA.
Puss
Kyss
Jag och Wille
Eastside
vs. Westside
Denna bild får avsluta!
Puss på er och tack Sanne och alla för en trevlig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Guva du e lika Louise asså....så söt gum!

2009-11-01 @ 17:46:01
Postat av: malla

gud vad kul ni hade det a<33333

2009-11-01 @ 19:09:07
Postat av: sanne

Tack för en trevligt samt dag efter ;) Göras om! <3

2009-11-02 @ 18:41:57
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback