Cookies

Hejsan! :)
Jahapp, då var dag tre av fem klar. Sen helg! Dagen har gått bra och man har hunnit med en del. Brände chokladkakorna men annars skitbra, man lär sig att vara mer uppmärksam och inte hålla på med annat! Lite seg start i början bara att kliva upp från den vara goa sängen, ja ni vet den känslan. Då man bara vill stanna kvar i sängen några minuter eller timmar till och med. Annars har jag gjort cookies som lyckades bli bra som de ska sälja imorgon på öppet hus. Sen gjorde jag chokladkakor som tyvärr blev brända ju för att jag glömde eller hade för hög värme. Så fick göra en ny sats och de blev skitbra. Alla gick runder och käkade på ändarna sen ju :) Bra tecken på att jag gjorde dem bra. Sen gjorde jag degen till vörtbröden som bland annat innehöll lättöl som man värmde upp i rumstemperatur och sedan i med jästen, ovanligt att man bakar med öl.. i alla fall för min del. Idag var klass två eleverna där och det var lugnare utan dessa gysar. Hehe. Sen fick man komma hem lite tidigare men sen måste jag ju bara klaga på det förbaskade vädret. Fy, blåste nästan bort ju...:P
Bildbevis på cookies och på brända chokladsaker:
Detta var de brända.. :( men sen blev de andra mer fina.
Mina nya vänner Nettan och Natali, de går också som vuxenelever så som jag. Fast de är lite äldre än vad jag är. Men snälla är de för det.
En liten finnig Ida men va fan, det bjuder jag på, man lever bara en gång ju! :)
Mina byxor och moderna skor. Mjao säger jag bara!
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Klockren outfit, haha!

2009-11-18 @ 17:42:45
URL: http://v-schultz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback