Den där sprutan

Idag fick jag den den sprutan alla talar om. Det var lång kö och man fick vänta länge utanför i regnet. Men till slut var det min tur och det var klart lika snabbt som man satte sig där. Nu känns det bara i armen lite granna, typ som något blåmärke eller så. Hade ju inte fått någon kallelse men gick dit ändå och skrev på ett papper och sedan kunde även lilla Ida få den. Skönt!
Annars innan det träffade jag Freddi på Maddes och där åt vi lite och snackade killar. Haha.. alltid! ;) Efter det tog jag bussen till Brita och vi tog sedan bussen till hennes vårdcentral och där fick vi våra sprutor.
Jo, träffade också en person som jag inte sett på väldigt länge! Det var kul! Så snygg han är!
Vi hörs! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-11-11 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback