Kockajävel

Idag var det första dagen på min kockutbildning som jag då SKA fullfölja och som tar slut i juni. Då är jag förhoppningsvis färdig kock. Jo för fan, jag är ju en kockajävel då. Idag har jag gjort majonäs på 25 äggulor. Sen har jag skurit potatisklyftor (40kg) och skalat ett antal gurkor till morgondagens tzatziki. Första dagen gick med andra ord jäkligt fort och alla var super trevliga och tillmötesgående. Imorgon väntar pannkakssmet som vi ska göra crepes av och sedan ska jag göra två tårtor till en tös som fyller 16 imorgon.
Bildbevis på att jag var där idag ;)
Vi höres imorgon mina vänner! :)
Vad tycker ni förresten om min nya outfit om dagarna? Lite åt bajshållet va? :P (skojskojar)

Kommentarer
Postat av: sanne

Hells Kitchen next ;D

2009-11-18 @ 16:06:43
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback