Nattamat

Igår for jag och Pattelingon iväg till den fina staden Helsingborg. Planerna var att gå ut men vi stack till en förfest istället där vi träffade en polare till Patte och efter det skulle någonstans men jag ville inte vara där. Bara massa rocktyper, ni vet sånna.. haha. Så jag och Patte drog vidare till Donkan för att käka nattamaauuud. Fan vad gott det var att äta sånt då på den tidpunkten. Det är så jävla passande bra då, mumsigt. Sedan träffade vi på hans snälla vän igen och snackade med honom lite till. Efter det gick vi hem och somnade direkt.
Hann bara ta bilder innan vi tog bussen:
Visst är vi lika?
Självklart blev det en egobild med och om jag får säga det själv blev jag faktiskt nöjd med kvällens smink. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback