Nummer

Kommer ni ihåg förra veckan jag skrev om att jag hade glömt vad jag menade med nummer som jag hade skrivit upp på mina anteckningar på mobilen. Nu minns jag. Hihi!
Det är såhär att nummer fastnar alltid. Minns man ett nummer sitter det för alltid! Jag minns fortfarande mitt ex nummer och jag undrar om det någonsin kommer raderas ur mitt huvud? Det har gått ett år och några månader nu sen det tog slut och jag minns numret än.
En annan grej är också numret jag hade där jag bodde innan. Hyllingenumret..<3 När jag brukar kolla in nya mobiler och så brukar jag alltid testa hur det är att skriva nummer med den. Och varje gång lyckas jag alltid skriva in hyllingenumret utan att ens tänka på vilket nummer jag ska slå in. Alltid kommer det numret sitta i mitt huvud. hahaha ;)
Lite kul.

Kommentarer
Postat av: sanne

042-225966 ;)

2009-11-03 @ 20:09:20
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha d nummret glömmer man ju aldrig! o inte vårt heller =)

2009-11-04 @ 09:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback