Väntar på pizzan

Nu sitter jag här vrålhungrig och väntar på kvällens käk. Ska bli så gött, är så jäkla sugen på fett mat... mjaoo.
Idag fick jag sluta vid halv ett och kom hem betydligt mycket tidigare än alla andra dagar. Så det var också nice. För er som vill veta så har jag skurit kött till gulaschsoppan och stekt det på största grejen.. Kändes som man solat efteråt så röd och varm man var. Sen har jag fixat morötterna och hackat falukorv och lite annat smått och gott. Det var inga gymnasieelever där så det var himla lugnt i köket idag. Det var därför vi fick sluta tidigare. :) Har tagit med arbetskläderna med denna helgen för att hinna tvätta dem rena.
Annars är det väl inget mer jag har på hjärtat.
Idol ikväll bara! Har ju ingen favorit, skiter fan i vem som vinner....
Pusshaj
Dagens ego bild. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback