Man lär sig inte av sina misstag

Enya har ju fått valpar för en och en halv vecka sedan. Hon har dem i en hundkorg precis under trappen men ändå inte. Här har jag spenderat mycket av min tid och myst och kramats med valpisarna. Men ibland tänker inte Ida sig för utan stället sig rakt upp och ni kan ju gissa vad som händer, jo jag slår huvudet i trappen. Detta har inte bara hänt en gång utan tre eller fyra gånger. Fy fan alltså, när ska man lära sig och et gör inte lite ont i heller. Fan ja.
Nu har jag i alla fall flyttat hundkorgen lite längre in så att man inte kan sitta vid den sidan utan mer utanför trappan så att man inte slår huvudet i lika lätt som innan.
Man lär sig inte av sina misstag. Tyvärr inte lilla Ida i alla fall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback