Det går bra nu.


Jag älskar verkligen mig själv ibland, hahaha... Och ja jag kan ju lika bra kommentera att jag är medveten om min finne som idag blev ett fete-sår. Ja, jag ser det tyvärr;)
Innan idag lunchade jag med underbara mammsen och Carrisen på Max. Av alla romantiska ställen väljer jag Max. Åhhh vad gott det var.. Fett det gillar vi och pengar med för den delen. Efter det gick vi runder på stan och kollade doppresenter till pågarna. Jag frågade några om de sökte personal och så.. skulle lämna cv till två! Yeah det har framsteg, fast ja sen vet vi ju inte vart det leder. Men ja det är i alla fall en början. Efter mitt ivriga sökande efter jobb kom vi fram till den studion där jag agerade modell för en dag, ni vet. Gick igenom mina bilder och föll för fyra stycken helt perfekta!! Skulle återkomma.. eller de skulle ringa om tre veckor och se om jag ville köpa dem då. Nu jag inte har tillräckligt med pengar att lägga ut på sånt. Men hon som jobbade där meddelade mig att hon skulle fråga chefen om de kunde lägga upp mina bilder på deras hemsida...självklart om de frågar mig. Så ja då betyder ju de ja.. att det då blir gratis. Japps.. Tack mamma och pappa för att jag ser ut som jag gör, me like! hehehe :P Men hon där tyckte också bilderna vara bra... yeye hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: jasmine

hahan sötnos. :) jobb som modell kanske`????? :D

2009-09-21 @ 11:39:45
URL: http://jasminerolf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback