Dopdagen

Tja! har inte pallat skriva förrän nu. Men vad gör det det om hundra år?
Det var ju dop i lördags för Milo och Noah. Det var en fin ceremoni för dem i kyrkan och därefter bjöds det på smörgåstårta och kladdkaka i församlinghemmet. Mumsigt!
Jag fick ju äran att bli fadder till lilla Noah med för er som inte vet. <3
Batteriet la av på Patriks penkamera så ja det blev inte så många bilder som vi hann ta med den. Tyvärr. Och jag hade min kamera i bilen just för att jag skulle fota med Patriks. Men jaja alla andra lyckades ju ta bilder så det var ju skönt :)
Här ser ni mig och Carran på bilresan dit. Finklädda dagen till ära.
Margit och Pontus.
Patrik i sin officerskostym
Här går vi alla in till kyrkan.
Här ser ni en nydöpt Milo bärandes av prästen
Alla faddrar.
Noah somnade direkt när hans pappa bar honom.
Så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback