För ovanlighetensskull

Hej!
Vill börja med att klaga på vädret, fy usch, blä, spy, hata!
Efter det vill jag visa före och efterbilder på min ursnygga garderob.
Före storstädningen
Efter storstädningen
Man hittar alltid lite grejer man saknat när man städar, inte sant? Här ser ni min fina mössa från H&m som man köpte för två år sedan.
Sedan har man hunnit med att städa och söka jobb som vanligt.
Fotade Enya under tiden jag städade och då såg hon ut såhär :) Kanske har hon vaplar i magen.. hoppas!!
Därefter fick jag laga dagens mat, chili con carne med ris.
Stegvis med bilder hur jag gick tillväga ;)
En stolt Ida ska börja servera maten
Pontus väntar in alla
Margit kom lite sent för hon hade spelat match mot Hittarp. Tyvärr förlorade de..
Maten tog slut.. eller INTE.. sparade typ hälften. ;) Men gott blev det!
Ses

Kommentarer
Postat av: mamma

Duktig Idis tycker mamma, som både städar och lagar middagsmat till hela familjen

2009-09-22 @ 21:01:39
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback