Oh, baby

Jag har pausat i mitt livliga lilla underbara liv. Bara så att ni vet. Oavsett om det aldrig skulle kunna fungera i verkligheten men ändå. Vi kan tro de så blir det så, visst?
Haha.. Jag skriver såhär för att jag jättegärna skulle vilja göra det. Ni vet, trycka på pause-knappen och bara chillaxa.
Jag började ju plugga naturvetenskapligt basår på min gamla gymnaiseskola för några veckor sedan. Hoppa av.. eller vänta måste vi vara så drastiska? Vi kan väl säga att jag slutade. Låter hundra gånger bättre.
Sedan gav jag mig in på kandidatprogrammet i teologi i Lund. Men det vill jag ju heller inte syssla med...det var inte min grej.
Så...vad blir det hele då?
Jo, Idids blir arbetsökande istället för arbetslös. Bra va?
Och ja, nu vet ni det.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: jossan

bra ida! Man ska lyssna på hjärtat. Universum har något annat riktigt stort inplanerat för dig gumman. Det är bara att hoppa på resan som kallas för livet. Vänta du bara och se vad som händer. Jag önskar di allt positivt vännen. Kram från syrran

2009-09-03 @ 12:16:48
Postat av: mamma

Du skall följa sitt hjärta och som Josse skriver finns något mycket bättre om du bara blickar framåt



Kram mamma

2009-09-05 @ 10:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback