Städning + bakning

Tja! ;)
Idag bråkade jag med mamma. Skulle nämligen egentligen följa med Carran till henne i Helsingborg och hänga där lite. Men för att jag var så oförskämd fick jag stanna hemma...Blev ju så förbannad men fick bita i deta sura äpplet. Hade ju då gått upp i nödan..kl kvart över sju. Så för att stilla min agression tittade jag på mitt favoomorgonprogram Vakna med the Voice tills det slutade vid nio. Sen somnade jag om och vaknade igen vid halv tolk. Gick därefter ut med Enyis som troligen bär på valpar (Hoppas de!). Hennes pök heter Kenzo och honom har jag berattat om i tidigare inlägg, dvs Jennys hund. Så om drygt en månad föder kanske Enya några valpar som jag då säkert kommer få passa då jag har all tid i världen. Tillbaka till promenaden med Enyisen då. Jag har verkligen inget att göra på dagarna så jag satte jag ju mig såklart direkt vid datorn och kollade mejlen och ansiktsboken etc. Därefter tog jag disken och började sedan baka en sockerkaka.
Saftig sockerkaka med smak av citron. Gott!
Medans kakan gräddades i ugnen började jag städa.. och efter några timmars städning var undervåningen nästan helt städad! YEAH!! Mamma och Lasse kom nyss hem och de blev allt glada och tacksamma. Älskar att göra folk glada.. då blir man ju så glad själv.
I kväll är det Idol man ska glo bo. Shit dagens höjdpunkt ju! ;)
Hare!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack Idis för all hjälp och för att du har sån fin blogg och fin musik och fina bilder.

Kram mamma

2009-09-16 @ 21:46:33
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pök..haha

2009-09-16 @ 23:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback