Våfflor

Hej :) Dagen har varit lång tycker jag i alla fall. Kvällen slutade som vanligt med idoltittande samt djungeltittande. Är jag den enda som verkligen följer det? haha. Innan det bjöd jag alla på våfflor. Goda frasiga sådana! Alla var nöjda och glada och ja om ni känner mig och vet med er att då blev ju jag också glad.
Ojoj här ser ni alla våfflor jag lyckades grädda. Ser ni att mjölken svävar?
Jag gjorde såklart våfflorna med massa kärlek! <3
Detta var Mallas konst. Det kan vi också kalla kärlek.
Smile for the life
Margit fick låna kameran vilket resulterade i det här:
och sedan det här
och detta
puss
ida goes crazy
Enya fick också smaka lite.. grädden hamnade visst lite fel  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback