Bonasera Bonasera plz

Tja på dig! Lånar nu Jens dator...så därför kan jag nu blogga lite.

Kvällen har gått bra, nästan för bra. Nej skoja, så bra var den ej men hyffsad. Kan i alla fall säga att kvällarna går bara bättre och snabbare för varje ny kväll som kommer. Känns hur bra som. Börjar se ett mönster med nya arbetsplatser för min del. Det gäller bara att hitta den känslan och kunna hantera det på ett ganska bra sätt.

Annars så tidigare idag lunchade jag med min underbara mamma, Carran och hennes pojk Jens på Café annorledes. Det var fint, sen lite stan efter de och även lite matplugg, övar på en massa jäkla recept. Sen till Bonasera igen.

Imorgon väntar en fika med Parre och Jasse. Ska bli fett nice att få träffa dem igen, snacka av sig och ladda batteriena.

På tordag händer det en annan grej, tror jag det blir. Men mer säger jag inte. Hihi.

Vad ska ni göra på Valborg? Jo jag ska ia alla fall jobba eller praktisera, kalla va fan vad ni vill. Jag ska göra det i alla fall. Ganska sugit. Bläää. Men shit vad jag ska lära mig en massa. Det är då man lär sig, de dagar alla andra är lediga. Ja ja bara att bita ihop. Vi ses sötnosar. Miss ya so very much!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback