På Tempel utan alkohol

Tjena! Igår bestämde jag mig i alla fall för att jag skulle följa med Jasse på en förfest. Vi drog dit men utan framgång, det var inget folk.. Så vi stack till en pizzeria och käkade under tiden. efter vi käkat där kom vi tillbaka utan framgång där med.. Så vi, Jasse, Lousie och jag tog bussen hem till Jasse då istället. Där försökte vi komma igång trots vi hade blivit totaldissade. Men sen efter någon timme ringer denna kille som bjöd oss på förfest att vi kunde komma nu så han fixa ner oss dit igen genom att betala taxin. Aldrig skulle vi dragit dit annars. Väl där var det bara massa killar och det var rök i hela lägenheten, inte ens musik hörde vi. Jag hade redan bestämt mig för att hålla mig borta från alkoholen för någon vecka sen så jag drack inget alls. Efter vi hade varit där ett tag fick vi skjuts av den långe Alex till Tempel där vi skulle börja dansa för kvällen och långt in på natten. Det var ganska mycket folk på tempel och jag kände mig mest tråkig som inte drack. Men fy fan vad alla andra är fulla och osexiga när de dricker så mycket. Så ofint alltså. När man själv är full eller lite lullig då märker man ju inte de. Jag fick sova hos Jasse i natt så det var väldigt snällt.
Här kommer dagen - kvällens och även nattens bilder.
Jag var rockbrud.. Jag har hört många säga att jag har en lite rockig stil. Vad gör de, det är ju fint och något som jag gillar.
Jasse när vi väntade på den dumma kocken, han som bjöd oss på förfest skulle komma. Här skulle hon göra sig varm..
Smiiiile
I taxin
Jasse gömde öl...hittar ni vart?
Pose
Närbild nr 1
Närbild nr 2
Gänget..
Det får avsluta det hela. Det var i alla fall kul och vi var nöjda allihopa. ;)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hihi, fina bilder. :D jo en helt Ok kväll ;)

2010-04-25 @ 14:13:52
Postat av: Louise

usch alltså jag måste ha varit så jävla odräglig den kvällen.. kan bara säga förlåt!

2010-04-29 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback