Funderar..

Funderar starkt på att bege mig neråt mot Skåne igen.. av många anledningar helt enkelt.

Hemlängtan..Saknar alla såå mycket!

Jag har varit här i snart tre veckor men det känns som en evighet.

Jag är inte lycklig.

Jag är bara negativ hela tiden.

Saknar arbetsglädje.

Jobbar aslånga arbetspass.. 12-15 timmar ganska för ofta. Riktigt trött. För man får aldrig en paus och man får aldrig sitta ner och äta...

Sug balle..

Jag ska prata med chefen idag o berätta hur jag känner, det är lika bra att vara rak och säga som det är att jag inte trivs, jag vet ni tänker säkert att jag borde ge det två veckor till eller något men jag känner att jag inte pallar mer. Jag trivs inte här uppe, jag är ingen säsongtjej. PUNKT! 



Kommentarer
Postat av: jossan

Vad ar det jag hor Ida? Ge inte upp! REDAN! Jag kampar pa har borta i USA och har varit har nu i 8 manader. Tror inte du att jag garna bara hade kommit hem for att jag saknar alla sa himmla mycket? Jo det ar klart, men det gar inte! Man far bara GILLA laget och inte ge upp! Kom igen nu for fan och sluta giddra. Ak inte hem! Du fixar det!

2010-12-29 @ 17:48:24
Postat av: Susanne

Gott Nytt år älskade Ida

Du är en underbar dotter och jag älskar dig så mycket

kramar mamma

2010-12-31 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback