I Sälen

I detta nu sitter jag i stugan.. en jättefin modern liten mysig stuga jag ska bo i med fem andra tjejer. Just nu är det bara jag och en annan tjej som också heter Ida här.. men de andra dyker väl upp snart ;) Resan hit gick jättebra trots alla byten med flera flera väskor. Men det gick!! Nu är jag här med massa nya intryck att ta in mig men det känns faktikst riktigt bra trots att det är tomt utan familjen och vännerna. Men men nu väntar Ida och jag på taxin som ska ta oss till Lindvallen där vi ska dricka lite öl eller nåt. Det får bli en lugn onsdag med tanke på att första arbetsdagen är imorgon och jag börjar redan vid tolv. Aja.. Det löser sig!! Alla är jättesnälla och välkomnade mig med en pizza och allt ;)

Nu ska jag vara social ;)

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt Ida att allt gick bra och att de välkomnade mig värme och kärlek

ha det gott kramar mamma och alla andra i Smöris

2010-12-16 @ 08:22:12
Postat av: Pernilla

Härligt Ida! Vad gulligt med pizzan, lycka till imorgon! <3

2010-12-16 @ 10:07:19
Postat av: Jenny

Lycka till Ida, sänder dig en massa kärlek som du får skicka vidare. Poss

2010-12-16 @ 17:12:33
Postat av: jossan

Nice sis! Later som om detta kommer bli en underbar tid i ditt liv! Lovar dig lots

2010-12-16 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback