Idoda!

Allt är packat.. och jag sitter och räknar ner timmarna, minuterna och näst in till sekunderna tills jag ska åka iväg! Hoppas ni haft en bra dag än så länge, det har i alla fall jag. Sovit länge, druckit massa te och cola. Förberett mig inför resan med mera. Tvättar en sista tvätt innan jag drar mina kära. Tog till och med några glada bilder för att kunna uppdatera er här på bloggen. Kunde dessvärre inte bestämma mig för vilka bilder jag skulle lägga upp.. haha så det fick bli allihopa. Bra va?!
Nu ska jag nog packa ner laptopen med så jag bara kan tänka på att njuta med de bästa i mitt liv! Puss gullungar. Nästa gång jag uppdaterar är jag i Sälen. Jag kom att tänka på en sak innan förresten.. Jag ska få uppleva en VIT julafton!! Det ni!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback