ZLATAN!!



Kolla in vimmelbilden från Harrys i söndags med personalen!! Till vänster har vi Christan sen tjejen från Örebro Emmeli som jag bor ihop med, sen brevid mig ser ni Ida som jag också bor med. Det finns tre Idor på stället jag jobbar på... haha ganska ovant ju. Träffade på Zlatan förresten och försökte ta bild tillsammans med honom ett antal gånger men tyvärr fick man inte de för vakterna.. Men va fan fick en bild tillsammans med sångaren i Broken door istället då de var där och underhöll folket. Fatta coolt att se Zlatan, Värsta stjärnan. Han ska förresten fira jul här i Sälen.. hoppas man ser honom igen! ;) Annars så har det gått en vecka nu sen man lämnade Skåneland och jag har bara jobbat sen dess. Två långpanor på raken (över 12 timmars arbetspass) och FAAAN vad skönt det ska bli att få sova ut imorgon då man början vid 2 istället. Annars så har man börjat komma igång och börjar lära sig mer och mer om fjällenlivet.. Det funkar!! Börjar dock bara bli kallare o kallare nu i tre veckor frammåt. Det e väl minus 26 grader ute nu om dagarna.. Ska sova nu!! Jag saknar er alla och jag tänker på er en massa! Pussss på er mina fina bästa!!! <3 Uppdaterar så frt jag får möjlighet.. Hoppas på att få lägga upp fler bilder snart och visa för er...



Kommentarer
Postat av: Susanne

Allt går säkert jättebra Ida!

Mor är stolt över dig

kramar

2010-12-22 @ 12:26:26
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback