Hej 40+

Igår for jag iväg i Landskornas mörker. Festade med Betty och company. (: Slutade på Olivers med bara massa 40+are.. Höhö. Men kul hade vi och ja jag ska inte dricka på aslänge... Eller typ aldrig mer igen. Känns vid nuläget som man varit sjuk i flera dagar och försöker återhämta sig, typ haft svininfluensa hundra gånger om eller något. Det är hårt att festa idag. Är ju för dålig för att tacka nej till att shotta. Mmmmmmm Jäger... mmmmmmmmm va gott eller inte...
Vi gick runder här och var på Landskornas alla pubar och när vi väl var på Tycho började mitt finger blöda. Hade skurit mig i fredags på en konservburk på O'learys och så hade såret tydligen gått upp igen då jag var för vild antagligen. Så jag fick be snällt om plåster och visst fick jag de. Sedan kunde jag festa vidare lika galet igen.
Här kommer i alla fall lite bilder som togs:
Så här kan en bild se ut när väl vinet börjar verka.
Kärlek får man aldrig nog av <3
Wille grattis till dina 20 år :D:D
Nu säger vi stopp!
Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback