Larry eller Harry

Larry eller Harry heter de enorma mackor vi har på menyn på kvällarna på O'learys. Det är alltså en utmaning för mig varje gång jag ska göra en sån. Så igår när jag och Jeanette pratade i lugn och ro och bara jobbade med förberedelser så sa jag att det skulle varit kul att fått göra en sån enorm macka. Ingenting mer hände då! Utan jag och hon jobbade vidare lugnt och sansat. En eller två minuter senare om inte mindre få¨r vi en beställning på två Harrys och en minut senare igen en Larry. Helt sjukt sa vi och då sa Jeanette att jag fick skylla mig själv för jag hade precis bett om mer jobb. etta hörde alltså Gud eller världen att jag sa och gav mig precis då me jobb att göra. Nästan för myclet då de var så pass svåra.
Slutsats: Se er för vad ni önskar er eller tänker att ni vill ha. För ni kommer få det!
Helt sjukt var det.. Svårt att förklara här hur sjukt det är. Ska försöka få en bild på mackorna men min kameramobil samarbetar inte med mig längre. Mobilen sjunger på sin sista refräng.. Tyvärr. Men jag ska försöka fixa en bild på den enorma mackan så att ni kan se och förstå. Nu ska jag utföra ett dagspass och slutar efter 1600. Sen tar jag helg! Inget festande denna helg. Eller?
Hej hej

Kommentarer
Postat av: sanne

Careful what you wish for, cuz you just might get it ;D Låt av pussycatdolls ju!

2010-02-26 @ 11:26:35
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback