Nyshoppat

Efter "jobbet" idag for jag ensam iväg till favoritbutiken, H&m. Åhhh vad jag hittade massa fint. Allt jag köpte ska jag såklart ha på mig i Göteborg om vi ska festa då. Köpte en kjol, tröja, halsband och en kuvertväska på Gina. Allt i svart! Är inne i en sån svart period. Då jag bara köper masa svarta kläder.
Har fottat dagens rätter två dagar i rad nu men min mobil laggar så tyvärr får ni inte se dem än på ett tag. Då jag inte kommer hinna syssla med det i helgen. Tror jag inte i alla fall. Har ingen egen data då ju. Ska till Göteborg imorgon med favorittjejerna och träffa Cicci. Ska bli så himla kul alltså! Direkt efter jobbet imorgon ska jag ta min packning och bege mig till Knutpunkten sen går tåget. Yeah! Kommer lukta mat hela resan, tyvärr. Varnar er nu tjejer! Haha..
Vi ses och hörs lovers!


Kommentarer
Postat av: lukes

Var med och tävla om ett halsband för både killar och tjejer. Gå in och läs mera på bloggen :P

2010-02-18 @ 21:47:19
URL: http://lukes.devote.se
Postat av: Jasmine

Mmmm, vi kanske äter upp dig.

2010-02-19 @ 14:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback