Praktiken

Då var dag två passerad på O'learys. Igår var det ganska stressigt och jag försökte lyssna och lära så mycket som jag kunde. Alla nerverna var ju på helspänn och man är alltid som blygast i början. Denna dagen gick mycket bättre och hela dagen gick i ganska lugnt tempo. Fick beröm för min aioli som vi hade som kall sås till dagens. Mm vad härligt! Beröm gillas ju! Får en att jobba mer och våga mer såklart.
Annars så har Parre Parre bokat tågbiljetter till Göteborg idag. Åker på fredag klockan 1653 från Helsingborg med brudarna. Ska bli så himla kul att besöka Cicci och hennes place. Festa där och bara ha kul med gänget! Lite omväxling kallas de.
Dagens: Ugnsbakad lax med kokt potatis, citron och min berömda aioli..
Självklart hade vi annat med men som inte blev fotograferat. Hann inte med de.
Nu ska jag ta en snabb tupplur.
Ses och hörs babes.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så gott det ser ut! Snyggt upplagt.

2010-02-18 @ 21:06:06
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback