Rostbiff med remouladesås


Dessa fina mackor made by me! :D Fina jo jag vet.  Hihih.
Det var kaos med tågen idag till och hem från skolan. Först var de inställda men så kom det tåg ändå när de ville och hade tid. Så kom lärarna för sent och så vidare. Det slutade i alla fall med en jäkligt lugn dag. Kändes som en fredag. Fredagar brukar nämligen alltid vara lugna. Efter skolan köpte jag födelsedagspresent till Jasse som ska ha middag nu på fredag! :D Kanske tre-rätters. :D Mumsigt oavsett vad. Sen nu så har jag precis duschat av mig och känner mig nu som vanligt igen då jag annars luktar matos hela dagarna.
Puss på er mina fina läsare som föjer mig dagligen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback