Snacka om yr och orolig

I natt vaknade jag i tron om att det var morgon det vill säga klockan 0650. Då börjar lilla jag klä på mig.. och blir då fundersam och under tiden börjar jag då kolla klockan och jämför mobilklockan och min alarmklocka och inser att klockan endast är 0130. Så jag har alltså gått upp mitt i natten och trott det var dags för "jobb". Haha.. shitshit! Så kass man kan vara ibland. Men egentligen när man kollar ut så är det ju samma mörka fula färg. Så det kunde ju faktiskt ha varit morgon. Men nej fan det var det ju långt i från inte. Men i samma veva som jag insåg detta kunde jag somna lika snabbt igen och bara sova flera timmar till. Åh jag älskar de.. när man vet att man har många timmar kvar att sova. Annars så var jag uppe tre gånger i natt och pissade... Fan orka... Det stör min nattsömn.
Vet någon vad de kan bero på? Har inte druckit särskilt mycket innan jag gått och lagt mig. Inte vad jag tror i alla fall..
Nu ska jag fixa min mors naglar. Fransk manikyr.
Ciao....

Kommentarer
Postat av: sanne

Har hört att om man har diabetes blir man ofta nödig

2010-02-17 @ 16:14:51
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback