Var ska jag börja?

Jag slutade skolan tidigare igår. Mycket tidigare! Hämtade mitt nya ID-kort hos polisen. Tog första bästa buss hem. Duschade av mig. Somna en timme eller två. Blev tröttare. Satte mig framför datorn för länge. Sminkade mig och klädde mig för kvällens party. Packade väskan lite snabbt. Ingen mer tid kvar och tog bussen sen till Helsingborg.
GLÖMDE KAMERAN, PRESENTEN OCH MIN DRICKA!!
Detta kom jag på under bussresan och funderade starkt på att ta bussen tillbaka hem igen och hämta allt men Sanne-Panne fick mig att skippa de. Vi skulle kommit för för för sent. Så utan detta anlände jag till Jasse. Sorry gumman för att jag glömde din present.. Men förutom de hade vi en grymt trevlig middag och festande. Vi har alltid lika kul! Efter middagen hos Jasse drog vi på krogrunda. Har glömt vad alla barerna hette. Men sak samma. Sista stället vi till slut stannade ett antal timmar på var Tempel. Det slutgiltiga stället! Där dansade vi loss tills klockan slog 0500 då det stängde. Snacka om att vi verkligen dansade för pengarna det kostade att komma in.
Som ni vet tog ju inte lilla blogg-Ida några bilder då hon ju glömt kameran hemma. Men förmodligen lägger mina vänner upp några bilder som jag kan sno och visa upp här! :)
Puss puss på er mina fina läsare! Nu ska jag sova några timmar. Är fortfarande trött.... Puss igen. Har nämligen saknat er.

Kommentarer
Postat av: sanne

Laddar nog upp bilderna på måndag. Lär inte orka förrens dess. Tack för igår <3

2010-02-06 @ 16:28:17
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Margit Petterson

fin bild snyggo !<3

2010-02-06 @ 16:50:47
Postat av: Cecilia

heej. så du hade tappat bort ditt id kort då? eller pass var det nog. ? :(

2010-02-06 @ 22:44:59
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback