Neeeeeeeeeeej!

Ojoj! Ställde klockan igår på kl 0515. Tror ni jag går upp då utan jag stänger av den alarmet alltså och sover en halv timme till. Vaknar som tur var 0545 för att gå och besöka toaletten sen tror jag då klockan var en timme mindre och bara tänker för mig själv åhhh får sova 30 minuter till åhhhh vad härligt! Sen så kolllar jag på min mobil och då märker jag den riktiga tiden, så då kutar jag upp ur sängen. I detta nu har jag alltså 20 minuter på mig att fixa allt. Annars brukar jag har cirka 50 minuter på mig. Och allt innbär klä på sig alla lager kläder för att ej frysa vägen till skolan, sminka mig, äta, fixa mackor till lunch, när jag gör detta så märker jag att jag har nagellacket kvar sen helgen. Ett svart sådant... Springer iväg för att ta bort det (då vi inte får ha sånt i skolan) och ja det var inte världens enklaste att få väck den. När det väl var borta är klockan i tid så jag hinner sitta och bara tänka och njuta. Så ja jag hinner ta på mig ytterkläderna i lugn takt för att sedan gå ut i det kalla och mörka. Och på tal om mörker. Igår såg vi andra filmen av Stig Larssons trilogi, Flickan som lekte med elden. Och den var lika spännande som ettan, tycker jag. Men i alla fall i den filmen så fanns det en ond snubbe som liknar Hulkenkillen, alltså så stor och allt. Ni som sett filmen fattar vem jag snackar om. I vilket fall som så har jag fått lite skräck för äldre muskolösa gubbar och tror att de ska mörda mig eller något. Så jag var lite extra uppmärksam imorse när jag skulle gå över en tomma åkern för att komma till busshållasplatsen. Går och går men kollar bakom mig med jämna mellanrum. Sen så hör jag någon skrika, neeeeeeeeeeeeej och jag hoppar till och tror i samma sekund att hjärtat försvunnit ur min kropp. En sekund senasre då jag inser att mitt hjärta är kvar förstår jag alltså att hans hund skulle attackera eller kolla vem denna människa var som gick på åkern så i mörktet. Bara för att jag var så uppmärksam och tänkte på den filmen blev jag istället rädd och kände mig dum som vanligt och skrek eler vad jag nu gjorde.. Usch för dessa gubbar som är så oskyldiga. Fast vi vet ju inte.. Han kan ju köpa horor för det? Eller vilja mörde mig ändå.. Kanske inte mig, men att just jag råkar gå förbi då och denna gubbe är sugen på lite kvinnokött...

Kommentarer
Postat av: Birth Mother

I see first time your site guys. I like you :)

2011-05-23 @ 07:33:22
URL: http://birth-mother.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback