Farväl Electra <3

Är inne på fjärde tvätten nu. Håller på med kockkläderna nu.. I alla fall rocken. Sen så ser min garderob förjävlig ut inuti. Så antingen idag nu eller imorgon ska den städas. Sorteras och slänga kläder man aldrig använder. Öööö palla!.. Men det är sånt som måste göras. För nu ser jag fan inte någonting där. Man hittar aldrig de kläder man vill hitta.. Jaja ska ta tag i det nu..eller inte. Palla.
Har ni förresten smakat bearnasiesåschips? Jag har och de smakar riktigt gott. Faktiskt! Är ju ett chibbefreak. Mmmm.
Nu har vi förresten bara tre valpar kvar. En kvar till att säljas, om inte Jenny tar Elvis. Får se ju. Bölade en skvätt när Electra skulle fara till en ny matte. En gammal gubbe som har all tid i världen är hennes nya ägare. Hoppas hon får det bra eller ja det vet jag att hon kommer. Electra har ju varit min favorit från första början. Hon är så kelig och kom alltid fram när man kallade på henne. Alltid när man skulle kela med henne la hon sig ner på rygg så man kunde klappa hennes mage. Aw.  Gråter när jag väl tänker på henne..
De sista bilderna som togs på den fina lilla tösen Electra innan hon skulle flytta.
Hej då gummman, miss you..<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: men måste de inte ta bort en rätt stor bit av skinnet för att kunna sätta i en större platta? känns ganska kompliserat :P

2010-01-16 @ 17:01:18
URL: http://specifyme.blogg.se/
Postat av: Markus

Haha jadu, jag bor i Göteborg :)

2010-01-16 @ 20:00:30
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oh gumman...gråter i hjärtat oxå. Synd om er att få bli av med en sån fn vän...hon kommer att få det bra ska du se! Lov u! Puss



ps. du kan sälja dina kläder på tradera...så tjänar du pengar på köpet. Moncan säljer asmycket på tradera. Poss

2010-01-16 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback