Oj eller Oops

Jag har en tendens att säga oj eller oops ganska högt när jag råkar tappa saker eller snubblar ute i det offentliga. När jag är helt ensam till exempel när man pendlar och alltid får stå upp då det inte finns sittplatser så tidigt på morgonen så kanske man råkar tappa mobilen eller ja den lever sitt egna lilla liv och slinter ur min fina hand när man har tjock vante. Så säger jag till mig själv eller till vem? Att Oj eller oops det var jag eller ojoj här tappade jag den.
Varför gör jag de? Vem pratar jag med eller gör jag det bara för att det känns pinsamt.. Verkar som att jag gör det för att känna mig bättre då jag tagit upp vanten igen. Jag liksom bekräftar min "olycka" för de andra omkring mig.
Hoppas jag inte är den enda med sådana handlingar och uttryck?

Kommentarer
Postat av: Cc

Någon sötis fyller snart år!!:D

2010-01-18 @ 20:49:48
Postat av: My Perfors

Hej IDA! Vad kul att du har kvar designen. Ja, du måste nog beskriva problemet för jag tycker att den ser bra ut. En förklaring kan vara att i vissa webläsare så kan det se anorlunda ut.



Men det är klart jag hjälper dig om du behöver det. :)

2010-01-19 @ 01:12:01
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback