Okej-fest med inte okej-slut

Igår var det partaj i en lokal nära Mcdonalds. Ja det var väl kul. Bara en massa ungt folk och så jag och Amanda som jag så förvånansvärt träffade där. Jag var där med en kille från skolan, Raikel heter han. :)
Här har vi lite bilder:
Jag och Raikel
Raikel och hans vänner
Lite fredagsglädje eller?
En tös jag inte kände kom fram och ville hälsa!
Det var den fredagen det ja! Den slutade som vanligt med lite polisbesök som jag inte är så särskilt förvånad över direkt. Jaja bara att se fram emot nästa lokalfest eller inte..
Tack i alla fall för den festen! Helt okej fest..:)

Kommentarer
Postat av: Kasparsimone

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-02-09 @ 15:50:07
URL: http://kasparsimone.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback