Ring Knutstorp

Tja mina fina underbaringar!
Idag har vi varit nere i Lasses motorsportskola i Ring Knutstorp. Vi checkade läget och hade aerobic, hihi. Videobevis på det till och med. Om ni vill se så hör av er. Upp till er med andra ord. Sen så promenerade vi och mötte i alla fall inte på några dumma vildsvin som vi var rädda för. Det var bra de!
Det var väldigt mysigt att vara ute och bara känna kylan. Mjaoo.
Sen for vi iväg till Ica och köpte lördagsfett. Godis och Chips. Fan vad gott!
Här kommer dagens bilder:
Vi hörs mina vänner! Kommentera om ni gillar att jag lägger upp videor. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill se...i löv dina videor..poss

2010-01-02 @ 22:14:21
Postat av: alva

Nej, jag vill åsså åka is :)

2010-01-02 @ 23:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback