Simmat idag

Hejsan alla fina! :) Inatt var vi uppe och tittade på roliga Kvarteret Skatan och skrattade oss trötta till sängs. Det var minsann kul. David Batra är så himla gullig och även Johan glans eller hela gänget är så bra. De passar ihop bara. Patrik har köpt boxen och det är vad jag verkligen kan rekommendera om man vill ha kul. Annars då så har vi idag varit på badet i Helsingborg, jag och Carran simmade 1000 meter. Och det börjar kännas nu att man tränat lite, för trött och hängig är man allt. Ni vet den känslan när man tror man ska bli förkyld, den känslan får alltid jag när jag simmat. Skönt att veta att man gjort något bra idag i alla fall. Så utan någon klump i magen tryckte vi i oss lite fett från Max efter vi simmat och ja det satt otroligt fint det med.
Annars så är det riktigt kallt ute och man bara fryser och fryser. Måste hitta någon varm jacka snart innan vintern är över och det hinner bli vår. Gud vad jag längtar till våren nu alltså. Det som håller en vid liv denna månaden är i alla fall ens egna födelsedag. Det värmer! Alltid något att längta till nu.Tänkte ha lite fest här hemma helgen efteråt för mina närmsta vänner. Får se om de hakar på eller om det blir ändrade planer.
Imorgon väntar i alla fall Sing-star-kväll med favorittjejerna i Helsingborg. Får se vart kvällen leder oss, om vi stannar hos Jasse eller om vi far ut i kylan och dansar lite. Kanske till någon liten bar eller något istället? Vet ni någon bra så hojta gärna till!
Carran, jag, Malla och Alva i damernas omklädningsrum efter vi var klara med våra simturer.
Nu väntar någon bra film jag hummat ner. Säger inte de farliga ordet, tyvärr.
Det blir antingen:
Marley & me eller He's just not that into you.
Det får töserna mina välja.
Puss på er mina fina vänner.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, simma är ju himla gott! Dessutom blir man snygg ^^

Sov gott :*

2010-01-07 @ 22:32:10
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback