Sovmorgon idag igen

Underbara mamma lät mig få sova längre idag så hon gick upp samtidigt som mig och skjutsade mig till stationen. Snälla underbara mamma! :) Var ganska tidig till tåget idag med tanke på gårdagens händelser.. Nämner inget mer. Jag och Emma skulle ju fixa desserten idag som tyvärr inte blev som vi tänkt oss. Men va fan, kul hade vi och det är ju de som är meningen. Övning ger färdighet liksom! Aldrig hört det uttrycket?
På tal om de. Är det bara jag som blev glad av det fina vädret idag. Solen sken och himlen  var blå. Kan knappast bli bättre!
Även idag blev det tre-rätters serverart på skolan som alla vi gjort.
Förätt: Grov macka med renkött och pepparortsgrädde, sallad och rödlök.
Varmrätt: Potatis, oxfilé, kycklingfilé med bearnaisesås och friterade lökringar.
Dessert: Brylé pudding som ej blev så lyckad..
Mätt blev man som vanligt.
Med mig till skolan idag hade jag min andra vän kameran. Han fick följa med idag. Tog med honom bara för er skull.. Eller menade för bloggens skull.
Här har vi några av bilderna som togs:
Fixade till revbenen idag som vi lagade igår. Delade allt.
Jag och Emma jobbade ihopa hela dagen lång idag med. :D Very fun.
Emma smsade en kille hela tiden och jag fick se alla sms, haha. Han spelade visst handboll i elitserien. Oh lala!
Våra fina desserter. som tyvärr inte smakade så mycket. Skulle haft mer socker med tanke på att vi skippade karamellsåsen innan. Hallon och blåbär med riven choklad ovanpå. :) Det var gott i alla fall!
Fotade lilla mig på promenaden hem sen efter skolan. Älskar redan det jag lyckades köpa med mig hem igår!
Och denna fina utsikt som jag ser när jag går hem. Jag gick över åkern denna dag bara för att det går mycket snabbare.
Kunde inte motstå att fota den underbart blåa himlen. Mmmm så fin!

Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla in detta om du vill läsa något som hjälper dig och din personlighet...! Följ mig via bloglovin, hittar du intresse i min blogg. Hör av dig jag följer gärna dig också!!! :)

2010-01-14 @ 19:23:45
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback