Vilken hosta!

Vaknade nyss. Har inte sovit speciellt bra i natt. Har haft konstig hosta och typ feberyrat. Haft underliga drömmar och vaknat flera gånger. Till slut fick jag dricka ett glas vatten och hämta halstabletter. Men det hjälpte inte särskilt mycket så jag tog lite hostmedicin och blev hög och somnade direkt. Ni vet sån man blir trött av. Så det löste sig och jag somnade lugnt. Sen då mitt i natten när jag skulle hämta denna medicin så mötte jag upp en lite Ester som var lite kelsugen så bar jag upp henne i sängen vilket inte burkar vara några problem men det slutar med att hon pissar både på mig, kudden och på madrassen. Kan ju inte skälla på henne mitt i natten utan väljer att ta ner henne från sängen och försöka lägga en handduk. Palla byta lakan och sånt mitt i natten då jag också hade hosta och mådde dåligt. Nejnej. Så det får jag strax göra.
Nu ska jag äta lite fruskot sen väntar min dag en del kockajävelsplugg. Måste ta i med det nu alltså! Saknar motivationen bara, för det känns som man är ensam om att plugga liksom. Någon som har tips på hur man kan hitta lite motivation till att plugga? Tipsa i sånna fall i kommentarsfältet så blir säkert lilla Ida glad och vill plugga lite mer.
Kanske tips på lite pluggmusik med? Ännu bättre.
Se så, kommentera något kul nu så att lilla Ida blir glad. För just nu känner hon sig mest trött och hängig efter all denna nattens hosta.
Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Synd om dig att du e sjuk nu igen idis.,..ett tips e att sätta upp delmål och sedan belöna dig med något. Typ efter dessa 2 sidor får jag se på vänner, efter dessa 5 får jag ta en glass osv. Ingen musik funkar för mig, kanske isåfall meditaionsmusik...puusss

2010-01-05 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback