Björn Rosenström

Jag jobbar som bara den.. Har aldrig ledigt. Idag blir det tionde dagen i rad som jag jobbar... Jobbigt. För man hinner inte med sig själv knappt.. tvätta och sånt ni vet. Men man får passa på att njuta så länge man har ett jobb liksom. Jag vet ju fan inte vad som händer i höst.. Vad ska lilla Ida hitta på?
Dra till Usaaaaaaa eller ska jag de?? Sjukt sugen i alla fall...
Lite bilder från senaste tiden här på fina Öland... Bland annat från igår natt då Björn Rosenström spelade på Harrys Borgholm..."idol"bild... like always.

Kommentarer
Postat av: jasmine

roliga bilder :) waaaaaaa USA , fettt. :) saknar dej babe.<3 förresten vem är den heta biffen?? ;)puss på nosen.

2010-07-19 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback