Nordman

Jahapp. Nu ikväll slutade jag ganska tidigt.. eller ja vid klockan halv nio på kvällen. Sen kunde man inte slita sig från sina arbetskollegor så man hängde där en timme extra. Shit vad jag gillar mina kollegor! Skrattar alltid och har så kul medans vi jobbar. Vad har hänt då? Hmmm.. I helgen var det regn regn och åter regn. Så då passade man på att ta en ledig dag. Fick öven ledigt på söndagen. Så ja på lördagen festade jag med Linda, min rumskamrat och hennes vänner på Harrys. Vi dansade till Nordman som hade spelning där. Grym han var...Hahaha. Kul i alla fall. Sen så har det inte hänt så jättemycket. Käkade pizza tre dagar i rad... YEAH, lyckat..
Här kommer de senaste bilderna från Öland:
Det var de de.. Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Abbe

Gryym kväll! och grymma bilder ser jag :P, var man verkligen så brun ? aja tack igen för en lyckad kväll.

2010-07-28 @ 01:19:50
Postat av: Jenny

Saknar dig sis!

2010-07-28 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback