Vad har hänt?

Mycket har hänt sen sist. Var ju ledig i måndags.. döhärligt. Sen så i tisdags jobbade jag och det var den skönaste arbetsdagen alltså..riktigt skön. Fick endast in två sällskap som skulle äta under hela dagen, detta berodde såklart på det molniga vädret. Ingen låg på stranden och ja då skulle ingen käka. Bra för mig med dåligt för ägarna...

Sen i onsdags jobbade jag igen, hade en ganska stressig dag runt 13-1500. Sen va det lugnt.. jag väntade ju fint besök från Skåne, nämligen Carran. Shit som jag längtade den dagen. MEn 'nnu bättre så dök i alla fall stora delar av min familj upp bara sådär utan förvarning.. Som jag blev glad! JAg hade ju fixat ledigt på torsdag för att vi skulle kunna hänga så på onsdagen firade jag och Carran till det och drack Pina Colada samtidigt som vi titade på fotboillen på Harrys. Mycket folk. Sen så dansade vi och hade trevligt. I torsdags for hela familjen iväg till andra sidan Öland och badadade. Skit kallt i Östersjön ju... Efter de på kvällen käkade vi på Harrys efter många om och men. Mycket mycket gott! Efter vår goda måltid körde Lasse bilden till Kalmar för enn snabb visit genom stan i mörkret. Efter de var det natt och nu igår körde de mig till jobbet. Nu saknar man dem lika mycket igen!! Fast tack familjen för att ni besökte mig! <3 Blev så himla glad! Älskar er.

Kommentarer
Postat av: susanne

Vi hade så roligt

skriver en stolt mamma Susanne

2010-07-10 @ 17:45:24
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback