Öland, Borgholm

Tjabba! (:

Mycket har hänt, nytt boende nytt jobb, nya  männiksor. Många nya intryck. Resan dit gick bra igår, många byten. Sen så träffade jag dem på jobbet och efter de drog jag med några till Pubben här i Borgholm.  Nu idag har jag och mina rumskamrater solat och nu i efterhand ser och känner jag att jag bränt mig. Ajjjj! Men shit vilket fint väder det har varit. Börjar klockan fyra imorgon igen så det ska bli trevligt. Det gick jättebra på smygöppningen idag.. inte alls många som skulle äta. Men ja jag har inget internet just nu.. men vi ska försöka fixa så vi får. Annars sitter jag nu i det enda hörnet som har internet... haha.

Saknar er där hemma förståss mega mycket... Men som sagt jag kommer tillbaka! Ska försöka hitta biblioteket som har internet...

Puss på er så länge..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Roligt med nya äventyr Ida óch som du fixar galant

kram mamma

2010-06-24 @ 14:12:12
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: mallakitiz

Alla saknar dig jätte mycket !!:DD<33

Och vi älskar dig glöm nu inte det!!<3(:)

2010-06-24 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback