Polisen

Förra veckan skulle jag möta en kompis för att sedan ta en promenad i det fina vädret. Jag bor ju vid massa åkrar och utanför vårt område har vi en 90-väg. (En väg som hastigheten är 90km/h på) Så i alla fall.. på denna väg brukar jag alltid cykla nerför eller uppför när jag ska till skolan eller något liknande. Alltid! Har aldrig haft några bekymmer. Vi brukar till och med promenera där.. I alla fall.. har går jag och möter min kompis, vi möts på halva vägen och står nu i mitten av denna väg. Precis då dyker en polisbil upp framför ögonen på oss och stannar.. Då säger den ena polisen till oss. "Är det lämpligt att gå här?" Vi bara. "Ehh" och så lång tystnad..Till slut förklarar vi att vi bor där och där och att vi alltid brukar gå här...
Så sjukt att dessa poliser hade så tråkigt att de var tvungna att säga till oss att inte passera där..
Men va fan?
Har aldrig hört talas om att man inte få gå där. På en motorväg har jag hört men inte här på en 90-väg
Knasigt.. För polisen måste ha varit jäkligt uttråkade. De har ju liksom hela Landskrona att ha koll på och förbättra så....
Jävla n00bs...:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback