Trevlig midsommar!

Hej alla glada! Jag ska snart cykla till jobb, börjar kl fem idag så ja vi får hoppas kvällen blir lagom lugn. Vill passa på att önska er en trevlig midsommar! Saknar er alla där hemma megamycket.. Idag har det varit fint väder, men det är nu frammåt eftermiddagen det har blivit kasst väder. Eller ja kasst, molnigt om man säger så. Ska inte alls klaga.. har bränt mig ganska mycket på gryggen och mina armar så idag köpte jag kräm, hela 20! Så ja fan numera ska jag inte bränna mig mer. Ha det nu så himla bra och ja kom ihåg att jag tänker på er. Puss puss på er mina gurkor..

Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: susanne

Kram från din mor

Älskar dig och följer dig hela tiden

2010-06-26 @ 10:46:08
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback