Tuppen!

Gick upp med tuppen idag eller nästan. Vaknade redan vid halv sex men lät mig somna om och vaknade sen vid sju och var pigg och utvilad. Som jag fått sova i natt. Shit så härligt det var att kunna sova! Sen så igår fick jag med mig hem sånt munskölj som man kan ta innan man ska äta eller ta tabletter för att undvika smärtan i halsen när man sväljer. Så då bedövar detta munsköljet hela min hals plus min mage.. det gör lite ont i magen men det är de värt. Så efter några minuter efter det låtit värka så kan man börja smälja normalt igen typ.. Så då passade jag på att ta mina tabletter, ska ju äta penicillin nu i tio dagar. Sen så blev det också panodil för att få ner febern.
Nu känner jag att jag behöver vila lite.
Imorgon är det bröllop!! Åhh vad känsliga Ida kommer böla floder... Så fiiint!
Pusshaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback