Äntligen helg!

Sov ensam i Helsingborg i natt. I Patriks lägenhet.. är fortfarande här men ska snart ta bussen hem. Igår på jobbet gick det väl sådär. Kände mig mest i vägen.. för att det redan var två kockar i köket. Så jag fick mest diska och förebereda... dötråkigt men vad gör man. Någon måste ju göra skitjobben, oavsett praktikant som antälld. Fick göra en del desserter istället och äta dem själv om jag ville. Mumsigt! Mangosorbet mmmmmmmmm.. Annars gick det bra och fick reda på att jag ska jobba nästa lördag istället och kommer då vara ledig på tisdag. Skönt! Den lördagen är det melodifestivalen final i Globen.. hoppas de sänder den där.. HAH! Jag som älskar melodi..
Har diskat åt Carran nu så hoppas hon blir glad. Och imorgon ska jag nog träffa Emma i Lund.
Måste snart gå ner till bussen mina vänner!
Puss på er.
Glöm ej att lyssna på underbara Queen.

Kommentarer
Postat av: Carran

Tack för att du diskade söta syster:)Hoppas det gick bra o sova själv oxå:)

2010-03-06 @ 17:19:20
Postat av: sanne

HAHA! Har du också blivit Queen-freak?! Lyssnar alltid på deras skiva i bilen. På högsta volym of course ;)

2010-03-07 @ 16:22:35
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback