En sovmorgon väntar!

Imorgon väntar kvällen på O'learys. Ska bli kul! Har saknat mina ljuva sovmornar. Är tyvärr den sämsta morgonmänniskan så därför känns detta skönt. Tjur och grinig varje tidig morgon blir jag.. Blä. Ännu värre då det är veckan innan röd vecka.. sjukt!
Ska vänta in tvätten nu.. tvättar min fina kockrock. Sen väntar sängen. Hoppas den är varm..eller nej det tror jag inte den är men man kan ju alltid hoppas.
Puss på er i alla fall.
Lite bilder från i somras med tjejerna! Vill tyvärr bara glömma den natten.. höhöhö
Viss bilder jag nog aldrig visat.
Vill inte veta vad det är i den drinken nu, tack..
Denna bild säger allt och punkt!
Puss!

Kommentarer
Postat av: jasmine

HAHAHA. sjuk kväll. love <3

2010-03-04 @ 12:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback