Godis till frukost

Sitter nu i soffan äter godis och väntar in tiden för att sedan gå till jobb. Ska vara där hela dagen lååååång. Tyvärr är jag istället sjukt sugen att partaja och dansa då Patrik spelar massa bra låtar just nu.. Jaja, får festa i köket med grabbarna. Jobbar ju med dem ikväll. Haha.. Hoppas det går bra idag, det är i princip fullbokat och jag vet nog vad jag har att vänta mig.... Sjukt mycket att göra... stress stress.... ;) Men det ska vi väl kunna ordna.. eller?

Igår käkade jag och syrran på Restaurang Panda, kinamat och krängde bland annat friterad banan med glass.
Dagen innan det så käkade vi på nyrenoverade Bomb, piiiiiizaaaaaa! Ja, mitt intag av mat är inte av det bästa. På det äter jag också typ alltid mat på O'learys. Pommes, kött pasta och sånt.. Jepp jepp, det är inte lätt.




Här har ni ännu en bra låt med Rihanna. Gillar hennes musik alltså! Lyssna och börja dansa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback