Gokväll!

Vilken bra kväll det har varit! Den gick megabra, hela tiden lagom mycket att göra. Det var vid några tillfällen som jag behövde hjälp men annars lugnt. Alltid så kul att jobba kväll på O'learys. Undrar hur den kommer att se ut imorgon. Kommer nog bli asmykcet att göra. Men då har vi lite mer personal med. Så då är det lite lugnare. Annars så träffade jag Carran och Jens på biblioteket i Helsingborg innan jag började för en fika. Som var megagod och mysig.

Tog lite bilder från kvällen på O'learys som senare kommer dyka upp här i bloggen. Tror ni är lite nyfikna på hur lilla Ida jobbar. Annars om inte det duger kan ni ju komma ddit imorgon och äta, fast kom ihåg det är alltid bäst att boka innan så vi är väl förberedda så vi också har plats till er. Det kan ju bli som så att det är fullt och det vill vi inte ska hända. Det hade blivit kul om ni komit och hälsat på. Hade blivit så glad i hjärtat då! Hihih..:D

Nu ska jag sminka av mig och göra mig redo för sängen!

Ses imorgon kväll på O'learys mina kära! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud avd kul att det går så bra för dig.Jag lovar jkag ska visit you some day. ;) puss

2010-03-05 @ 09:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback