Jag kan menyn* jag är inte rädd (*flyga)

Snart ska jag och syrran ner till mammas jobb och hämta lite grejer sen fika någonstans innan jag ska jobba ikväll. Jobbade kväll igår och det gick faktiskt jättebra med tanke på att man nyligen varit sjuk, men det kände inte jag alls av då jag väl var där och skulle börja, väldigt skönt. Vi jobbade bra och hade förberett mycket så vi hann med allt. Får se vad kvällen har att erbjuda, ingen championsleague match i alla fall... (tror jag) Vi får se hur många som är sugna på mat och sånt då...
Jag skrev av deras meny igår (äntligen) och jag har övat och övat. Känns som jag kan det mesta nu. Känns riktigt skönt ju! Då jag väntar mig ett långt pass på lördag.. mellan kl 12-23 eller något.. Får se vart de leder. Men att jag kan mycket mer känns hur bra som, dessvärre är det riktigt tråkigt att praktiken snart går mot sitt slut vilket jag inte vill då skolan kommer vara så himla dötråkig om man jämför med O'learys. Ja ja, hatar avsked hur som.. Jag får se det positiva med det och det positiva är att jag snart snart är riktig kockajävel, ingen jävla praktikant. Hihi.
Ska gå nu mina kära! Ta hand om er!
Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback