Karlshamn ny sommarort?

Igår frågade Lasse (styvfar) mig om jag var intresserad av att jobba som kock på ett hotell i Karlshamn i sommar. Självklart vill jag de. Men det var inte helt säkert men en han känner kunde kanske fixa så att jag kunde få jobba där i sommar. Lasse skulle bara fråga mig om jag var intresserad. Fatta vad kul det hade varit. Flytta, ny miljö, nya människor, massa bra erfarenhet, PENGAR, festa....och mycket mer!
För er som inte vet så ligger Karlshamn i Blekinge, cirka 30-40 mil härifrån.
Men åhhhh vad jag vill. Vi hoppas!! :D Ska affirmera att det blir sanning.
Snart ska jag ta bussen in till Helsingborg för att sedan gå på ansiktsbehandling på Len hud. Fick ju en ansiktsbehandling på 60 minuter av mina fina syskon i födelsedagspresent så jag får väl ta och nyttja den någon gång.
Ses!

Kommentarer
Postat av: sanne

Men ÅÅÅÅH! Det är ju typ jättenära mig! Eller nära och nära, men ändå. Och även om jag bara varit i karlshamn en gång tyckte jag det var en helt underbar stad!

2010-03-25 @ 13:55:13
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback