Rensar kameran


Ego - vår - bild. En sån måste tas i så fint väder!
Sen träffade jag upp Carran och Jens på biblioteket i Helsingborg. Där fikade jag morotskaka med grädde och jag bad snällt efter lite grädde vid sidan om min.. eller mer flörtade till mig den. Det var hans idé eftersom jag sa att Carran skulle ha extra grädde till sin kladdkaka så förstod han väl att jag gillade grädde vilket jag då älskar!
En liten del av köket på O'learys. Luckan där all mat skickas ut längst till höger..
Fajita Pita (kvällsrätt) tror jag denna rätt kallas (den är inte hel på bilden, pitabröd innhållande sallad tillkommer såklart). Haha vad kass jag känner mig nu ifall detta är helt fel.
Mitt nya armband! Rock n roll säger jag bara! Ursäkta emo-varningen men jag är inne i en svart period. Vet inte varför men tror jag nämnt det tidigare.
Sen fick jag möta dessa fina och stora gossar! Vilka charmstroll alltså.. Nästa gång ska jag få med det på video också...Promise.
Milo - Pilo
Kolla Noahs min... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback