Lite jobb

Om ni ska komma och hälsa på så finns jag på O'learys ikväll och imorgon kväll. Sen jobbar jag dagtid på fredag! Så kom gärna förbi! ;) På fredag blir det förfest här hos Patrik i Helsingborg, det har jag bestämt... Sen utgång någonstans. Jag är så jävla danssugen så det finns inte. Igår dansade jag i köket på jobb till Michael Jackson, ja så sugen på dans är jag... höhöh. Det måste ha sett väldigt konstigt ut, men ja det skiter jag i.
Igår kväll fick jag i mig sweet chili pasta med kyckling och vitlöksbröd som inte smakar vitlök..
Sen så smög jag förbi Lasse och fick denna perfekta oförberedda bild! Det ser ut som han håller i något annat som jag inte vill nämna här... men ja det är i alla fall kött, tror jag... :P Lasse är megasnäll och vi har alltid kul ihop när vi jobbar! Alltid! ;) Alla andra jag jobbar med är också jättesnälla och roliga att jobba med.
Buffalo wings... skitstarka... ligger här i tigersås.... men ja har inte smakat dem.. inget som jag nog vill iheller.
Och slutligen mina desserter jag gjorde igår kväll. Det var en lugn afton igår och då hann lilla Ida till och med ta en bild på desserterna. Annars brukar hon inte göra de då den smälter och den ska ut så snabbt som möjligt.

Kommentarer
Postat av: malla

Fy vad fina deserter <3

Jag vill bara ha ha ha ha <3

älskar dig sis och saknar dig

2010-03-17 @ 16:00:30
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback